AG DESIGN

Priser

Här kan du se priser för två olika typer av designer jag gör. Betalning sker via kontoöverföring. Du får alltid se designen i en testblogg så att du vet att du är helt nöjd,
om du är helt nöjd sen så skickar jag mina uppgifter och du för över pengarna. En design tar ungefär 1-2 veckor att göra. Du kan lägga till 30kr extra om du vill ha designen gjord på 3 dagar.

Personlig design
En personlig design kostar 100kr. Då gör jag designen efter dina önskemål, färger m.m.

Färdig design
Jag säljer även färdiga designer som jag redan designat som ligger under fliken "färdiga designer". En färdig design kostar 70kr, då lägger du in din egen header.
Om du betalar 100kr så gör jag en personlig header till dig.

Sponsrad design
Önskar du en gratis design emot att du reklamerar mig på din blogg? då måste du ha minst 500 unika besökare per dag. Kontakta mig för mer information.